سوپرگروه تلگرامی تبلیغات تجاری، کشاورزی، دامداری سوپرگروه تبلیغات صادرات واردات

سوپرگروه تلگرامی صادرات واردات بازرگانی، سوپرگروه تبلیغات رایگان تجاری، سوپرگروه صادرات به عراق روسیه

سوپرگروه تلگرامی تبلیغات تجاری، کشاورزی، دامداری سوپرگروه تبلیغات صادرات واردات

سوپرگروه تلگرامی صادرات واردات بازرگانی، سوپرگروه تبلیغات رایگان تجاری، سوپرگروه صادرات به عراق روسیه

لینک گروه تلگرامی تجارت
لینک گروه تلگرامی صادرات
لینک سوپرگروه تلگرامی واردات
لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان کشاورزی
لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان دامداری
لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان صادرات به روسیه
لینک گروه تبلیغات رایگان تلگرامی
لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان تلگرام
لینک گروه تلگرامی
لینک گروه چت روم اقتصادی تلگرامی
لینک گروه تلگرامی تاجران عراقی
لینک گروه کتاب زرد عراق عمان تلگرامی

کلمات کلیدی

لینک گروه تبلیغات رایگان تلگرامی

لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان کشاورزی

لینک سوپرگروه تبلیغات رایگان دامداری

پاکستان

دانلود کتاب زرد قطر

دانلود کتاب زرد عمان

دانلود کتاب زرد عراق

دانلود کتاب زرد روسیه

دانلود کتاب زرد افغانستان

دانلود کتاب زرد کل کشورهای جهان

دانلود کتاب زرد کشور الجزایر

دانلود کتاب زرد کشور افغانستان

دانلود کتاب زرد کشور آنگولا

دانلود کتاب زرد کشور آندورا

دانلود کتاب زرد کشور آلبانی

دانلود کتاب زرد

لینک گروه تلگرامی تاجران عراقی

لینک گروه تلگرامی تاجران عراق

لینک گروه تلگرام تاجران عراقی

لینک سوپرگروه تلگرامی تاجران عراقی

لینک ابرگروه تلگرامی تاجران عراقی

لینک گروه چت روم اقتصادی تلگرامی

لینک چت روم اقتصادی تلگرامی

لینک چت روم اقتصادی تلگرام

لینک سوپر گروه چت روم اقتصادی تلگرامی

لینک ابرگروه چت روم اقتصادی تلگرامی

لینک گروه تلگرامی صادرات به عمان

لینک گروه تلگرام صادرات به عمان

لینک سوپرگروه تلگرامی صادرات به عمان

لینک ابرگروه تلگرامی صادرات به عمان

بایگانی

لینک گروه تلگرامی تاجران عراقی

دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۷ ب.ظ

نظرات  (۹۳)

۱۴ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۵۹ غلامرضا صفائیان
پیام من به تاجران واسه تهیه #زعفران توسط اینجانب به صورت کلی. درخدمتیم
سلام آیا شما مایلید با ما خریدو فروش پسته انجام دهید
سلام بنده تولیدکننده انواع کفشهای ورزشی واسپرت هستم به صورت عمده بابروزترین کارها اماده همکاری باتاجران عراقی و افغانستانی هستم
شماره تماس=0912063w9e5
شماره واتساپ=09352911295
سلام. انی وکیل لشرکه تصدیر و توزیع للادوات الاحتیاطیه للسیارات الایرانیه ، کرمنشاه، حی صناعی ، رقم واتساب ۰۹۸۹۰۱۲۳۹۲۲۳۱
عرضه تخمه آفتابگردان درجه یک سنقری به صورت فله و یا سفارش بسته بندی صادراتی
با قیمت بسیار عالی
09183378927 تلگرام و یا واتساپ
۲۴ دی ۹۹ ، ۱۱:۴۰ میلادساقی
سلام بنده تولیدکننده وپخش انواع کفش های اسپرت ومردانه وزنانه ودمپایی هستم. ارسال به عراق وافغانستان شماره تماس09199097376
۲۹ دی ۹۹ ، ۱۲:۲۶ احسان نوروزی
سلام . تولید کننده انواع سس های غذایی هستم .اماده همکاری با تجار میباشیم . 09126009773
00989122525658
بنده تولید کننده کابینتهای روشویی و آیینه باکس هستم پیگیر صادرات به عراق هستم
بنده تولید کننده کابینتهای روشویی و آیینه باکس هستم پیگیر صادرات به عراق هستم
09183177791
۲۳ بهمن ۹۹ ، ۱۷:۰۲ حبیب الله قربانی
با سلام , صادر کننده گوگرد پالایشگاهی بصورت کلوخه و گرانولی و بسته بندی در جامبوبگ و یا فله از جمهوری ازبکستان , خریداران عراقی لطفا به واتساپ و تلگرام بنده پیام ارسال کنند . شماره تماس : 00998994158686 - قربانی
با سلام
تولید کننده انواع میوه های خشک....و کیف چرمی میباشم و اماده همکاری بصورت عمده با تجار عراقی و افغانستانی میباشم
با سلام
تولید کننده عمده سبزیجات خشک پیاز خشک پودر پیاز فلفل پاپریکا
چای سیب و چای به در صورتخرید عمده برای مصارف داخل و صادرات با این شماره تماس بگیرید ۰۹۱۳۲۱۲۸۱۰۳
سلام خدمت دوستان عزیز.بنده کارشناس کنترل کیفیت کاشی و سرامیک و صادر کننده کاشی و سرامیک به عراق هستم.شماره تماس 09132740387
سلام
بنده تولید کننده میوه خشک از جمله پیاز خشک هستم
هر ده کیلو پیاز حدود یک کیلو پیاز خشک دارد و در چند دقیقه با روغن کم سرخ می شود. تا یک سال خراب نمی شود و در شرایط گرم عراق به راحتی قابل جابجایی طولانی است.
آیا کسی از شما خریدار پیاز خشک یا میوه های دیگر خشک است. قیمت هر کیلو پیاز خشک شصت هزار تومان است.
سلام
بنده تولید کننده میوه خشک از جمله پیاز خشک هستم
هر ده کیلو پیاز حدود یک کیلو پیاز خشک دارد و در چند دقیقه با روغن کم سرخ می شود. تا یک سال خراب نمی شود و در شرایط گرم عراق به راحتی قابل جابجایی طولانی است.
آیا کسی از شما خریدار پیاز خشک یا میوه های دیگر خشک است. قیمت هر کیلو پیاز خشک شصت هزار تومان است. شماره تماس 09131660882
سلام و عرض ادب خدمت عزیزان
بنده تولید کننده روشور شترمرغ با نام فرخ هستم
آماده همکاری با تاجران عزیز هستم
شماره تماس مستقیم
09374942779
یاعلی
۲۰ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۰۴ ابوالفضل عبداله زاده
*انواع نوشت افزار*
(اداری،فانتزی،جوایز مدارس)

*انواع اسباب بازی*
ایرانی و خارجی

*انواع عروسک*

*انواع بازیهای فکری و کمک آموزشی*

*انواع سالنامه*

*انواع هدایای تبلیغاتی*

*انواع لوازم خرازی*

*انواع تم تولد*

*انواع محصولات نورافشانی و آتشبازی*

و محصولات مورد نیاز شما همکار گرامی با نازل ترین قیمت تهیه می شود و به صورت رایگان ارسال می شود
آدرس:خیابان ۱۵ خرداد بازار آهنگران کوچه مسجد جامع پاساژ مشترک طبقه اول پلاک 40

02155803188
09104874161
09383478047
*خریدی آسان با آیسان*
سلام بنده تولیدکننده کابینت روشویی واینه پاکس و شیرآلات بهترین وشیگترین کار۰۹۱۲۳۸۵۹۱۶۴
سلام
صادرات میوه تره بار در بسته بندیهای مختلف
سلام
صادرات میوه تره بار در بسته بندیهای مختلف
09126796325
👜 إنتاج و تصدیر حقائب نسائیه
❌ بیع ب الجمله فقط
✔️نحن المنتجون حقائب نسائیه راقیة و انیقة
عمل قوی بجودة جدأ ممتازه فی حالة عدم الرضاء
💯 بل 💯 مرجوع
✔️کیفیة الحقائب طبق صوره
✔️ضمان المنتج والسعر
🌏 شحن الی انحاء العالم ✈️
📲للطلب دایرکت او واتساب : 989916434640+
📲 دایرکت : shnati_elham@
https://www.instagram.com/p/CQT4FVor0Q-/?utm_medium=share_sheet
چای بهاره برداشت اول ۱۴۰۰ در دو مدل
مدل اول کیلویی ۴۰۰۰۰
مدل دوم کیلویی ۳۵۰۰۰
کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه اسانس یا رنگ مصنوعی
بسیار خوش رنگ
خوش طعم
خوش بو
با کیفیت و قیمت بسیار نازل
به هر مقدار که لازم داشته باشید در خدمتتون هستیم
09227328162
WhatsApp: 09192820758
۱۳ شهریور ۰۰ ، ۰۱:۳۰ مصطفی امیری
جهت همکاری با یک تاجر در کار میوه من فقط هر نوع میوه میخواد پیدا میکنم حالا بیشتر جهت کار حرف میزنیم
مصطفی امیری
09301400259
۱۹ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۲۳ فردین زیادی
سلام من اهل ایرانم خریدار باطری فرسوده هستم کسی هست در عراق برای همیشه باهم کارکنیم،،هرچقدر داشته باشه میخرم
مرحباً ، أنا مُصنِّع وموزع للأحذیة الریاضیة بمختلف المودیلات ، وأنا مستعد للتعاون مع رجال الأعمال العراقیین.
الرقم: 09199956425
سلام تولید کننده و پخش کننده کفش ورزشی در مدل های گوناگون هستم آماده همکاری با تاجران عراقی هستم.
شماره :09199956425
۲۷ شهریور ۰۰ ، ۱۴:۵۴ احسان حیدریان
[ Photo ]
🔹سیستم های آبیاری تحت فشــار
🔸اتصـالات پلی اتیلـن
———————————————-
🟧ســـایان نهـــایت یک محصـول🟧
———————————————-
🌐WWW.SAYANPIPE.COM
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
۰۴ مهر ۰۰ ، ۱۱:۵۴ خانم صافی
با سلام
ما تولید کننده عایق های پلی یورتان وپلی ایزوسیانورات و عایق های پشم سنگ هستیم.جهت صادرات
۰۷ مهر ۰۰ ، ۱۲:۵۳ حمید امینی
با سلام و احترام
تولید کننده انواع ناییلون و چاپ انواع لفاف های بسته بندی از قبیل لفاف های مواد غذایی، حبوبات، فرآورده های لبنی، سلولزی و .....
آماده همکاری و صادرات به کشور عراق
الطباعه و التغلیف و الطباعه فلیکسو
09133533511

سلام اینجانب تولید کننده ساعت‌های ایستاده چوبی و میز و میز بار چوبی هستم و آماده همکاری و صادرات به عراق هستم
۲۳ آبان ۰۰ ، ۱۹:۰۰ سید امید سجادی
سلام من تولید کننده شلوار اسلش هستم ب قیمت پایین و کیفیت بالا آماده تجارت با شما برادران و خواهران عراقی هستم
09054859620خیری
09380138651سجادی
۲۹ آبان ۰۰ ، ۲۲:۱۹ مصطفی امیری
سلام خسته نباشید من و پدرم در تهیه هر نوع میوه مهارت خیلی خوبی داریم و همجا اعتبار داریم ما بار تره بار تهران را تهیه میکنم هرچند تنی بخواهد ..
من تمایل دارم با یک تاجر واقعا خوب جهت همکاری تهیه بارش همکاری کنیم زمستان تابستان فرق نمیکند تاجر ایرانی و خارجی فرق نمیکند جهت همکاری با این شماره تماس بگیرید ،09301400259
۳۰ آبان ۰۰ ، ۱۵:۰۵ مصطفی امیری
سلام جهت همکاری میوه های زمستانی و تابستانی
من و پدرم بار میدان تره بار بزرگ تهران تهیه میکنیم
یک تاجر خوب باشه هر نوع میوه ای خواست ما پیدا کنیم درصد ما رو بده 09301400259
۱۴ آذر ۰۰ ، ۲۰:۳۴ محمد امیری
سلام‌ من‌ فروشنده پمپهای آب و‌الکترموتورهستم وآماده همکاری با کشور همسایه عراق هستم لازم به ذکر هرگونه مشاوره در خصوص انتخاب پمپ ومشاوره پروژه هستم با تشکر ۰۹۱۴۷۳۰۱۰۴۰
۲۳ آذر ۰۰ ، ۲۳:۰۳ علیرضا یاوری
سلام من تولید کننده لباس بچه گانه در تهران هستم اگه تمایل دارین برای عراق یا کشور های دیگه من در خدمتم
با کیفیت بالا
09124346961
سلام من تولید کننده مبل استیل کلاسیک هستم با کیفت بالا وآماده همکاری باشما برادران عراقی هستم
تلفن ۰۹۱۲۸۷۰۷۶۰۸وخط ایرانسلم ۰۹۰۵۰۲۱۲۷۶۰
۰۹ بهمن ۰۰ ، ۱۲:۰۷ زهرا آبدانان پور
سلام ما دفتر بازرگانی تاوفیدار در زمینه کاشی و سرامیک فعالیت داریم برای اطلاعات بیشتر به شماره09924278581
مرحبا
أنا منتج لجمیع أنواع المنادیل الورقیة
أنا مستعد للتعاون مع رجال الأعمال العراقیین
09133927535
989133927535+
سلام وقتتون بخیر .
تولید کننده انواع شکرپنیر و نبات هستم .اعلام آمادگی و ارسال به تمام نقاط کشور .جهت اخذ نماینده
.شماره تماس : 09928955175
۱۴ فروردين ۰۱ ، ۱۹:۴۶ ذوالفقار ذوالفقاری پور
سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
ذوالفقاری هستم ارادتمند شما
مدیریت شرکت رایان راک تهران در زمینه ساخت وتولید قفسه های فروشگاهی وسیستم تهویه وقفسه گالوانیزه برای سالن پرورش قارچ مشتری نیازداریم برای صادرات شماره واتساپ بنده
+98
09186917316
من تامین کننده انواع شیرالات صنعتی هستم .09900119168تماس بگیرید
⚜️انواع ⚜️⚜️
طلسم بازگشت معشوق،
طلسم جدایی،طلسم عشق و محبت زیاد،طلسم افزایش رزق و روزی،طلسم زبانبند،طلسم قفل شهوت مرد،طلسم بخت گشایی،طلسم فروش ملک و افزایش مشتری و ….انواع انگشتر های موکل دار ، انواع گردنبند های موکل دار و……
سلام و عرض ادب🙏🌹


انگشتر های رحمانی با خواص بالا☑️
سفارش انواع دعا و طلسم
Instagram:fal_telesm2
باسلام تولیدکننده انواع کفشهای ورزشی بصورت عمده اماده همکاری با تجار عراقی وافغانستانی
تلفن سفارشات و واتساپ
09352911295
09120632935
ما تولید کننده انواع خلال کن ها همبرگرزن ها و انواع آبمیوه گیرها هستیم برای ثبت سفارش به09919846415مراجعه کنید
سلام. بنده تولیدکننده کارتن و جعبه در جنوب کشورم. انواع کارتن های چاپی ، لمینت و...
درود
تولید و پخش پوشاک زنانه با نازلترین قیمت ها زیر قیمت تولیدی های سراسر کشور
09337886741
۲۲ مهر ۰۱ ، ۱۳:۲۶ میلاد احمدوند
مرحبا بنده تولیدی مبلمان استیل و راحتی در ملایر داریم پایتخت مبل و منبت دنیا آماده همکاری با تاجران عراقی هستم
تلفن جهت تلگرام و واتساپ و تماس ۰۹۱۸۷۰۸۰۶۹۹
با سلام و احترام؛

کلیه آنالیز های مختلف شیرخشک صنعتی برای خرید در حجم بالا (بیش از ۲۵ تن) موجود است.

آنالیز های :
⚫️32-32 اسکیم
⚫️32-32  پرچرب
⚫️32-34  اسکیم
تا
⚫️22-24  اسکیم

تولید و تحویل کالا فقط پس از عقد قرارداد حضوری و دریافت دپوزیت در دفتر کارخانه

⚜️برای مقادیر بیش از ۵۰ تن آنالیز اختصاصی درخواستی هم ممکن است.

تماس، تلگرام و واتساپ : 09212650686
صادرات انواع سیر و پودر سیر و خلال به صورت عمده برای عراق و مصرف داخلی و خارجی 09182052744
۲۴ بهمن ۰۱ ، ۰۰:۴۸ امین محسنی حامد
سلام.امین.محسنی هستم.تولید.کننده.انواع کابینت روشویی آینه باکس و آینه های ال ای دی ارسال به تمام نقاط دنیا
989901145001+
سلام
وقت بخیر
ما تولید کننده
وشاک بچگانه و مردانه و زنانه هستیم. از سال 1360 در این صنعت مشغول به فعالیتم.
سلام
وقت بخیر
ما تولید کننده پوشاک بچگانه و مردانه و زنانه هستیم. از سال 1360 در این صنعت مشغول به فعالیتم.
09937840414
تولید کننده تجهیزات ایمنی گوشی صداگیر ،عینک یو وی ۴۰۰،انواع کلاه ایمنی ساختمانی و مناسب برای پتروشیمی
09121728528
۱۸ اسفند ۰۱ ، ۱۵:۰۲ تجارت اسان
سلام خدمت بازرگانان و صادر کنندگان عزیز من در زمینه میوه و تره بار کار میکنم و مستقیم محصول درجه یک و با کیفیت رو میتونم تامین کنم شرکت بازرگانی دارم و مسقتیم به سورتینگ ها سردخانه داران و کشاورزان وصل هستم و قرارداد دارم باهاشون عزیزانی که قصد خرید یا همکاری دارند
تماس بگیرند 09366831560
سلام من تولید کننده انواع شلوار اسلش در تمامی سایز ها هستم آماده همکاری با تاجران ایرانی و عراقی
سلام من در کار مبلمان اداری هستم دنبال یه تاجر هستم صادرات رو شروع کنیم ۰۹۱۲۵۷۹۹۷۸۲
سلام من تولید کننده مبلمان اداری هستم دنبال یه تاجر هستم صادرات رو شروع کنیم به امید خدا ۰۹۱۲۵۷۰۹۷۸۲
۰۹۳۶۸۶۸۰۶۰۵
سلام. من میز و میز عسلی رزینی تولید میکنم. هر کس تمایل به همکاری بود اعلام کند.ممنونم
سلام. من میز و میز عسلی رزینی تولید میکنم. هر کس تمایل به همکاری بود اعلام کند.ممنونم
09925030715
سلام. کلیه لوازم تزئینی رزینی تولید میکنم و نمایل دارم در زمینه میز و میز عسلی کار صادرات انجام دهم. اگر در این گروه تاجر عراقی هست آماده همکاری هستم. تماس بگیرید یا پیام دهید نمونه کار ارسال کنم 09925030715
سلام و ارز ادب ما تولیدی باسلوق.نوقا..گز.داریم برای اطلاعات بیشتر به شماره زیر تماس حاصل فرمایید 09147385137
۰۵ خرداد ۰۲ ، ۰۳:۰۹ حمید براتی
باسلام تعداد ۱میلیون انگشتر بدلیجات طرح فیروزه جهت صادرات موجود میباشد09306987921
با عرض سلام و ادب و احترام خدمت خواننده گرامی این متن

ما تولید کننده انواع محصولات چرم طبیعی هستیم و آماده همکاری با تمام کشورهای دنیا از جمله عراق هستیم

محصولات تولیدی ما با توجه به سفارش مشتری است و شامل هر چیزی که با چرم بتوان آن را ساخت میشود مانند:کفش چرم طبیعی ، انواع کیفهای زنانه و مردانه از سایز کوچک تا سایز بزرگ ، انواع کمربند زنانه و مردانه ، انواع کلاه ؛ انواع دستکش ، ساخت محصولات چرمی برای انواع حیوانات مثل قلاده سگ ، کاپشن و......خیلی چیزهای دیگه

از تمام تجار گرامی خواهشمندم که با شماره زیر با ما ارتباط برقرار کنند

۰۰۹۸۹۲۱۷۱۸۵۴۳۱
۰۰۹۸۹۳۵۵۰۰۶۸۰۱


تحیاتی وأدب واحترام عزیزی القارئ لهذا النص نحن منتجون لجمیع أنواع المنتجات الجلدیة الطبیعیة ومستعدون للتعاون مع جمیع دول العالم بما فی ذلک العراق منتجاتنا حسب طلب العمیل وتشمل کل ما یمکن صنعه من الجلد مثل: الاحذیة الجلدیة الطبیعیة ، جمیع أنواع الحقائب النسائیة والرجالیة من المقاسات الصغیرة إلى الکبیرة ، جمیع أنواع الأحزمة النسائیة والرجالیة ، القبعات بأنواعها ؛ جمیع أنواع القفازات ، وصنع المنتجات الجلدیة لجمیع أنواع الحیوانات مثل أطواق الکلاب والسترات والعدید من الأشیاء الأخرى أطلب من جمیع رجال الأعمال الاتصال بنا على الرقم التالی 00989217185431 00989355006801


With greetings and courtesy and respect to the dear reader of this text We are producers of all kinds of natural leather products and we are ready to cooperate with all countries of the world including Iraq Our products are according to the customer's order and include everything that can be made with leather, such as: natural leather shoes, all kinds of women's and men's bags from small to large sizes, all kinds of women's and men's belts, all kinds of hats; All kinds of gloves, making leather products for all kinds of animals, such as dog collars, jackets, and many other things I request all businessmen to contact us at the following number



00989217185431 00989355006801


۱۸ خرداد ۰۲ ، ۰۱:۱۷ سید رضا کعبی
تحیاتی ایها الکرام نحن نصنع حلویات اطفال متنوعه باشکال و الوان رائعه و طعم خیالی للاصدار و مزید من المعلومات راسلونا 009809393666703
۲۳ خرداد ۰۲ ، ۰۲:۰۲ عرفان واحدپناه
🔆سلام عرفان واحدپناه هستم🔆
تولید کننده کفش های ورزشی به صورت تیراژ در تمامی نقاط کشور و صادرات به تمامی کشور ها مخصوصا کشورهای همسایه مانند : ❇عراق،آذربایجان،افغانستان،پاکستان،هند،ترکیه،و.....❇
جهت همکاری لطفا با این شماره تلفن تماس بفرمایید:
۰۹۱۹۸۰۵۴۶۲۰📞
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۸:۱۱ علی پاشایی
عرض ادب خدمت همکاران و تجارمحترم
شرکت دایان پلاستیک نگین شرق
تولید کننده انواع نایلون نایلکس فریزر و....
آماده همکاری با تاجران داخلی و خارجی می باشد
پاشایی09150055440
۱۳ تیر ۰۲ ، ۲۳:۲۲ مهدی رفیعی
سلام مهدی هستم تولید کننده انواع شلوار اسلش به قیمت بسیارمناسب آماده همکاری با برادران تاجر ایرانی و عراقی ۰۹۰۵۹۸۰۸۵۰۵
سلام من تولید کننده تخت خواب یک نفره ودو نفره هستم وتمایل به هم کاری با کشور های همسایه رو دارم
سلام من تولید کننده تخت خواب یک نفره ودو نفره هستم وتمایل به هم کاری با کشور های همسایه رو دارم
۰۹۱۵۷۲۲۱۰۱۰
سلام یاسر همتی هستم در زمینه سیم و کابل افشان و مفتول و آلومینیومی فعالیت دارم.فروش انواع سیم و کابل در صورت خرید بالا امکان بازدید از کارخانه وجود دارد جهت سفارش تماس بگیرید لطفاً 09909509067
سلام تولیدکننده درب ضدسرقت درایران هستم وقصدصادرات به کشور عراق دارم
Mirak Ceramic Group was born in the tile and ceramic industry with an old and prestigious family background.
Our goal is to reach the pinnacle of beauty of designers and architects. We specialize in miniature tiles with a variety of colors and designs, and this is how we have won our reputation among the public as well as the experts.
Our mission is to create a pleasant sense of life in your home.

میراک سرامیک
کاملترین مجموعه ی تولید کاشی استخری در ایران
تنوع رنگ و طرح. کیفیت بالا
کاشی استخری. کاشی مینیاتوری. کاشی پرسلان. با جذب آب صفر
Website: www.tabatabaeeco.com/ir
Gmail: www.mirakceramic.co@gmail.com
Instagram: Mirak_ceramic
Tel: 09306508585
۲۱ مهر ۰۲ ، ۱۴:۰۳ مهدی شاهی
با سلام
تولید کننده انواع کارتن جعبه و درب و کفی لمینتی ساده چاپدار ورق های ۳لایه ۵ لایه و ای فلوت جهت بسته بندی انواع محصول
بویژه کارتن و جعبه خرما هستم
09153827786
۲۲ مهر ۰۲ ، ۲۱:۵۹ یوسف طاهریان
مرحبا طاهریان انا صانع اثاث منزلی أفضل الأسعار أنسب الأسعار عزیزی التجار کونوا معنا فی المستقبل للتصدیر
التصدیر للعراق 09198646244
۲۲ مهر ۰۲ ، ۲۲:۰۵ یوسف طاهری
سلام خدمت تاجران و همکاران عزیز طاهریان هستم تولید کننده مبلمان میز غذاخوری و دیگر مصنوعات چوبی اماده همکاری با تجار عراقی با بهترین کیفیت مناسب ترین قیمت ۰۹۱۹۸۶۴۶۲۴۴
سلام گوجه صادراتی دارم لرستان هستم دنبال تاجر عراقی هستم 09906642902
۲۵ مهر ۰۲ ، ۱۸:۵۰ شهناز طباطبایی
من تولید کننده قوطی های پلاستیکی کرم هستم
ایرانی و خارجی تک جداره و دو جداره و کریستال شفاف
اماده همکاری و صادرات به عراق
چندین بار از عراق از ما خرید کردند ولی توسط دلال صورت گرفته 09122401227 طباطبایی
۳۰ مهر ۰۲ ، ۱۰:۳۹ علیرضا منصوری
سلام واحترام
بنده تولید کننده ی حلب تمام تخلیه و گالن میباشم اماده همکاری با با تجار عراقی هستم 09125424931
۱۱ آبان ۰۲ ، ۱۷:۲۸ مهدی روستا
با سلام و احترام
در زمینه تولید انواع پوشاک و لباس فعالیت دارم. آماده همکاری در زمینه صادرات به عراق هستم. 09171126256
مرحبا،
إرسال أی نوع من البضائع من إیران إلى جمیع أنحاء العراق تحت إدارة السید علی داوودی والسید محمد رئیس فی خدمتکم.



۰۹۱۲۵۸۸۱۱۲۵
۰۹۱۰۳۴۵۵۵۹۰


سلام.
ارسال هر نوع کالا از ایران به تمام نقاط کشور عراق به مدیریت آقای علی داودی و آقای محمد رییس در خدمت شماست.
۲۱ آذر ۰۲ ، ۱۵:۴۷ مسعود کبیر
با سلام تولید کننده شیرآلات بهداشتی ساختمان
۰۹۱۲۰۳۰۶۹۹۲
۰۹۱۵۶۵۸۵۷۹۲
۰۸ دی ۰۲ ، ۰۸:۴۲ سعید صبری نیا
با سلام و عرض ادب خدمت تجاران عزیز .
اینجانب در زمینه طراحی و دوخت مانتو های عبایی هستم
که در مدل های
ساده
نگین حرارتی کار شده
گل دوزی شده
جواهر دوزی
و یا به صورت ترکیبی
در حال تولید هستیم .
اماده همکاری و اماده سازی سفارشات شما تجار محترم هستیم.
در صورت تمایل از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید .
با تشکر موفق و سلامت باشین
اینستا گرام : https://www.instagram.com/mezonmitra401?igsh=MTcyYXZ0anFwN3Jnag==
شماره همراه:+989198528248
ایمیل :saeed.s2030@yahoo.com
تلگرام :saeeds2030@


۱۹ دی ۰۲ ، ۱۴:۰۶ مهناز اسدی
باسلام ما تولید کننده ضدیخ با نشان استاندارد و ایزو از کشور آلمان و اولین تولید کننده روغن ترمز خودرو در استان اصفهان هستیم
با مواد اولیه اورجینال وارداتی از کشور های فرانسه و کره و مواد افزودنی با کیفیت مطابق با استاندارد ۳۶۳ ملی ایران و استانداردهای بین المللی FMVSS116 DOT3 & DOT4تولید میشود.
جهت ثبت سفارش با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید
۰۹۱۰۳۲۳۵۵۹۸خانم اسدی
با سلام تولید کننده انواع پوشاک هستم. آماده همکاری در زمینه صادرات به کشور عراق هستم
09137074893
۲۳ دی ۰۲ ، ۲۲:۴۱ عمران مقدم
مقدم هستم

🌟درزمینه فروش محصولات زیر فعالیت دارم:

🔸کلیه محصولات ماکارونی شامل:
🔸ماکارونی رشته ای
🔸فرمی
🔸فله ای
🔸رشته اش
🔸همچنین در محصولات کلیدپریز ساختمان وکلیدپریز صنعتی و انواع محافظ های برق برای تلویزیون ویخچال وغیره..... تامین مستقیم از کارخانه بدونه واسطه دارم

✅درصورت معرفی مشتری صادراتی مشتاق به همکاری باتجارعزیزهستم

💫ایتا،بله، واتساپ تلگرام

09358400173📲
مرحبا رجال الأعمال الکرام یمکننی توفیر عصیر الرمان الطبیعی المجمد ومعجون الرمان درجة أولى للبیع للتواصل 09165636037 منصوری من إیران.
۳۰ بهمن ۰۲ ، ۱۴:۴۳ مرتضی میکانیک
سلام سنگ فروش هستم واسه صادرات کسی سنک‌خواست معرفی کنین و پورسانت دریافت کنین اول مشتری قیمت بگیرع بعدجای من بیاد قیمت ازاصفهان هم پایین تر
باعرض سلام و احترام
بنده تولید کننده انواع ساب سنگ زیرکار و روکار مورد نیاز کارخانه های سنگ هستم
وآماده همکاری در زمینه صادرات به عراق هستم
09133044649
تحیاتی واحترامی
أنا منتج لجمیع أنواع الأحجار الفرعیة والواجهات التی تحتاجها مصانع الحجر
وأنا على استعداد للتعاون فی مجال التصدیر إلى العراق
09133044649
سلام علیکم
باعرض ادب احترام خدمت شرکت ها تاجران عراقی بنده در زمینه مواد لبنیاتی و ساختمانی فعالیت دارم مایل به معاملات کانتینری با شرکت ها و تاجران محترم آماده به همکاری هستم لذا خواهشمند هستم که اگر هرکسی در این زمینه کار میکند میتوانید با بنده در تماس باشد یا میتونه مشاوره بگیره باتشکر از تمامی همکاران محترم سایت
شماره تلفن 09167425179
مجموعة إنتاج أرتان کابینت ▫️
الشرکة المصنعة لخزائن الغرور البلاستیکیة وموزع منتجات البورسلین الصحی
▪️بسعر مناسب وجودة عالیة، جاهز للخدمة:
▫️جمیع المدن والتصدیر لجمیع أنحاء العالم
▪️التعاون مع المنتجین بکمیات کبیرة
رقم التواصل: 09196627507
الرقم الافتراضی: 09366842883
عرض ادب
شرکت دایان پلاستیک نگین شرق
تولید کننده انواع نایلون نایلکس پاکت زباله و....
آماده همکاری با تجاران عزیز
پاشایی00989150055440

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی